Budowanie strategii firmy

 Budowanie strategii firmy w oparciu o:

  •  Analizę aktualnego poziomu rozwoju zleceniodawcy, jego przewag i obszarów wymagających poprawy - audyt w tym audyt kompetencyjny
  • przygotowanie strategii dostosowanej do faktycznych potrzeb i możliwości klienta z elastycznym wykorzystaniem (kompilacją) istniejących metod, takich jak:
    • TQM (Total Quality Management)
    • Łańcuch wartości dodanej
    • BPR (business proces reengineering)
    • Six Sigm – jako metoda wyznaczania i kontroli celów procesu zmian i wdrażanej strategii dla TQM czy BPR
    • podniesienie poziomu innowacyjności organizacji

 

Proponowane przez nas rozwiązania strategii dla każdego z klientów mogą dotyczyć każdego z trzech fundamentalnych poziomów:

  • poziomu przedsiębiorstwa (corporate strategy) – określa kierunek działania dla całej organizacji ze wskazaniem najważniejszych rynków
  • poziomu autonomicznej jednostki gospodarczej – (business strategy) – określa sposób działania na wybranych rynkach
  • poziomu funkcjonalnego – (functional strategy) – przygotowana dla każdego specjalistycznego obszaru działania przedsiębiorstwa, tj.:
    • operacyjna
    • marketingowa
    • finansowa
    • w zakresie HR
    • w zakresie IT


Ustalenie celów strategicznych w perspektywie :

  • Finansowej
  • Rynkowej/Klienta
  • Wewnętrznej/procesy
  • Ludzie i rozwój

Ustalenie miar celów w perspektywie:

  • Finansowej
  • Rynkowej/Klienta
  • Wewnętrznej/procesy
  • Ludzie i rozwój
    • Opracowanie systemu kontroli realizacji przyjętej strategii.
    • Opracowanie systemu komunikacji strategii pracownikom.
    • Opracowanie terminarza rewizji strategii.