Zarządzanie i motywacja pracowników działu sprzedaży

TEMAT 1:


„TRAINING ON THE JOB”


                 
Cele szkolenia:
Po ukończeniu sesji uczestnicy powinni posiadać praktyczną wiedzę i umiejętności w zakresie:

  • Prowadzenia obserwacji pracy podwładnego w czasie wspólnej pracy.
  • Przeprowadzenia spontanicznej rozmowy instruktażowej, będącej bezpośrednią reakcją na konkretne sytuacje napotkane w czasie wspólnej pracy. 


Tematy zajęć:

  • Co to jest Training on the job?
  • Rodzaje wizyt handlowych.
  • Umiejętność prowadzenia obserwacji.
  • Struktura Training on the job.
  • System raportowania wyników Training on the job.
     

Metoda szkolenia:
Dyskusja kierowana, wykład, ćwiczenia warsztatowe.
 

 

TEMAT 2: 

„COACHING” 
        
 

         

Cele szkolenia:
Po ukończeniu sesji uczestnicy powinni posiadać praktyczną wiedzę i umiejętności w zakresie:

  • Pomocy w podnoszeniu jakości pracy pracownika w bliższej i dalszej perspektywie.
  • Planowania i organizacji procesu coaching’owego.

Tematy zajęć:

  • Definicja coaching’u.
  • Warunki do przeprowadzenia coaching’u.es
  • Określenie kryteriów wykonania pracy.
  • Etapy rozmowy coaching’owej.
  • Obserwacja pracy podwładnego.
  • Praktyczne zastosowanie tabeli kryteriów coaching’owych.
  • Organizacja procesu coaching’owego.
  • Długofalowy plan rozwoju pracownika.
      
     

Metoda szkolenia:
Dyskusja kierowana, wykład, ćwiczenia warsztatowe.
 

 

TEMAT 3:

„ZARZĄDZANIE PRZEZ CELE/SPRZEDAŻ PRZEZ CELE”

             
Cele szkolenia:
Po ukończeniu sesji uczestnicy powinni posiadać praktyczną wiedzę i umiejętności w zakresie:

  • Stawiania i osiągania wspólnych celów w sprzedaży przez kierowników i ich podwładnych.
  • Tworzenia sformalizowanego zbioru procedur, określającego działania i analizującego postępy w dążeniu do osiągania wspólnych celów.

 

Tematy zajęć:

  • Cechy systemu Zarządzanie przez Cele ( Managment by Objectives ).
  • Wdrażanie strategii Zarządzania przez  Cele.
  • Główny cel systemu.
  • Zarządzanie przez Cele w dziale sprzedaży czyli Sprzedaż przez Cele ( Sales by Objectives ).
  • Motywacja a Sprzedaż przez Cele.
  • Planowanie celów sprzedaży.
  • Zalety systemu Sprzedaż przez Cele.
  • Wdrażanie systemu Sprzedaż przez Cele

 

Metoda szkolenia:
 Dyskusja kierowana, wykład, ćwiczenia warsztatowe.